Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fång rem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="titanAtforum" data-source="post: 523636" data-attributes="member: 73778"><p>Nu blir jag lite irriterad, varför i helvete skulle jag hitta på??? Vad är så svårt att förstå, fast det är väl det som är dit problem, att inse att olyckor verkligen kan hända, det är inget man planerar. Det är inte en kompis brossas låtsaskompis syrras det handlar om och att du sen "förstärker" dit argument med nått jag inte skrivit ("för några år sedan..") gör det ju inte bättre. </p><p></p><p>Du får tro vad du vill, det är upp till dig. Men jag kommer ihåg när han kom hem och berättade det hela, det var inte så han var på glatt humör då om du förstår vad jag menar. </p><p></p><p>Kalla det en historia, men du ska veta att det är en helt sann sådan då också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="titanAtforum, post: 523636, member: 73778"] Nu blir jag lite irriterad, varför i helvete skulle jag hitta på??? Vad är så svårt att förstå, fast det är väl det som är dit problem, att inse att olyckor verkligen kan hända, det är inget man planerar. Det är inte en kompis brossas låtsaskompis syrras det handlar om och att du sen "förstärker" dit argument med nått jag inte skrivit ("för några år sedan..") gör det ju inte bättre. Du får tro vad du vill, det är upp till dig. Men jag kommer ihåg när han kom hem och berättade det hela, det var inte så han var på glatt humör då om du förstår vad jag menar. Kalla det en historia, men du ska veta att det är en helt sann sådan då också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fång rem?
Tillbaka
Topp