Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 145398" data-attributes="member: 12122"><p>Olarantala: Jo jag har sätt ett par skidor och vet hur skistoppers fungerar men hur mycket hjälper dom om skidan studsar nerför backen eller om skidan lägger sig på sidan i en isig pist.inte mycket.</p><p></p><p>har fått en skida på mig fast den hade sånna där pinnar som sticker ut när det inte är nån pjäxa i och skidan kom i ryggen på mig.kan ju träffa i huvudet och likande.</p><p></p><p>har även sätt en skida glida hela vägen ner för en backe i högfart fast den hade skistoppers</p><p></p><p>och vem tar av sig brädan i backen inte jag är jag i backen så åker jag lift och då sitter brädan fast med minst 2 spännen eller 4 skruvar 3 om man kör burton.</p><p></p><p>när man ska ha fångrem är ju när man bär brädan men då är det ju ingen som använder den ändå</p><p></p><p>ska vi brädåkare ha fångrem bord kryckåkarna ha det med så det blir säkrare i backarna.</p><p></p><p>ha en bra vinter och se upp för skidor och brädor farandes i pisten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 145398, member: 12122"] Olarantala: Jo jag har sätt ett par skidor och vet hur skistoppers fungerar men hur mycket hjälper dom om skidan studsar nerför backen eller om skidan lägger sig på sidan i en isig pist.inte mycket. har fått en skida på mig fast den hade sånna där pinnar som sticker ut när det inte är nån pjäxa i och skidan kom i ryggen på mig.kan ju träffa i huvudet och likande. har även sätt en skida glida hela vägen ner för en backe i högfart fast den hade skistoppers och vem tar av sig brädan i backen inte jag är jag i backen så åker jag lift och då sitter brädan fast med minst 2 spännen eller 4 skruvar 3 om man kör burton. när man ska ha fångrem är ju när man bär brädan men då är det ju ingen som använder den ändå ska vi brädåkare ha fångrem bord kryckåkarna ha det med så det blir säkrare i backarna. ha en bra vinter och se upp för skidor och brädor farandes i pisten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Tillbaka
Topp