Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 145418" data-attributes="member: 44213"><p>.. jämför "gärna" mountaineering med att hajka i hemmabacken med 3 nedfarter och två små kullar som de kallar för hopp. det var en jättebra jämförelse. mums </p><p></p><p>så jag menar allvar, i de små backarna hemma i lilla Sverige får det gärna införas ett förbud mot att ta av sig brädan i backen (naturligtvis med vissa undantag, har man skadat sig så kan man ju inte bli nedtransporterad men brädan på etc etc etc, men det hoppas jag att folk fattar iaf)</p><p></p><p>varför jämföra OS-åkarna med de vanliga dödliga i de små hemmabackarna ??</p><p></p><p></p><p></p><p>varför får jag inte köra i 350km/h när kenny bräck fådet, ungefär samma sak typ :/</p><p></p><p>så den jämförelsen går bort.</p><p></p><p>jag håller med dig att snowboardutgyrarna BÖR ge en ordentlig och utförlig information (alt. en brochyr (stavning)) eller en hänvisning till en planch där "reglerna" står.. det är en konstruktiv lösning.</p><p></p><p>jag är också för ett borttagande av fångremmen men inte utan att först få folk att fatta hur man skall uppföra sig i en alpin backe...</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 145418, member: 44213"] .. jämför "gärna" mountaineering med att hajka i hemmabacken med 3 nedfarter och två små kullar som de kallar för hopp. det var en jättebra jämförelse. mums så jag menar allvar, i de små backarna hemma i lilla Sverige får det gärna införas ett förbud mot att ta av sig brädan i backen (naturligtvis med vissa undantag, har man skadat sig så kan man ju inte bli nedtransporterad men brädan på etc etc etc, men det hoppas jag att folk fattar iaf) varför jämföra OS-åkarna med de vanliga dödliga i de små hemmabackarna ?? varför får jag inte köra i 350km/h när kenny bräck fådet, ungefär samma sak typ :/ så den jämförelsen går bort. jag håller med dig att snowboardutgyrarna BÖR ge en ordentlig och utförlig information (alt. en brochyr (stavning)) eller en hänvisning till en planch där "reglerna" står.. det är en konstruktiv lösning. jag är också för ett borttagande av fångremmen men inte utan att först få folk att fatta hur man skall uppföra sig i en alpin backe... /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Tillbaka
Topp