Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 145422" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>men nu får du ta och GE dig... </p><p></p><p>att jämföra OS-åkarna som INTE hajkar, INTE tar av sig brädan och verkligen INTE behöver nån jävla fångrem till det som de håller på med... hur kan du säga att det är en bra jämförelse???</p><p></p><p></p><p>de åker ju upp med en skoter och allt sker under kontrollerade former.. skulle de ha en fångrem på sig när de skall köra OS i Pipe så skulle jag skratta ... vad skulle den vara bra för i det sammanhanget.. </p><p></p><p></p><p>å du.... en hajk e inte samma sak som en hajk när man tänker på resultatet av en tappad bräda och hur jobbigt det är..</p><p></p><p></p><p>hajka 20 meter = inte jobbigt... tappar de brädan så åker den ner kanske 200 meter... max</p><p>då kan brädan kanske skada någon längre ned i backen också.</p><p></p><p>hajka ett berg (flera kilometer) = väldigt jobbigt.. tappar de brädan (som de troligtvis har fastspänd på ryggsäcken men ändå) om de nu e dumma nog att hålla den i händerna.. så kanske den åker ned flera kilometer eller hundratals meter i fallhöjd och det finns ingen som kan få den på sig ute i det fria...</p><p></p><p></p><p>att kalla det en bra jämförelse e ju helt dumt bara.. </p><p></p><p></p><p>.. jaja.. jag skall sluta klaga nu... det får räcka... orkar inte diskutera trivialiteter.. snart säger väl du att allt är relativt eller nått sånt.. </p><p></p><p></p><p>kram och hej.. använd fångrem fast bara när du inte vill tappa brädan när du hajkar ett litet berg.. </p><p></p><p></p><p>och gör som nån skrev.. ha fångremmen i FICKAN... så kan du sätta dit den OM de klagar .. </p><p></p><p></p><p>och jag skall skriva till SLAO och ge förslag.. så skriver jag mitt brev här och om jag fick nått svar..</p><p></p><p></p><p>/Tack å hej... cab 5 åt alla</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 145422, member: 44213"] .. men nu får du ta och GE dig... att jämföra OS-åkarna som INTE hajkar, INTE tar av sig brädan och verkligen INTE behöver nån jävla fångrem till det som de håller på med... hur kan du säga att det är en bra jämförelse??? de åker ju upp med en skoter och allt sker under kontrollerade former.. skulle de ha en fångrem på sig när de skall köra OS i Pipe så skulle jag skratta ... vad skulle den vara bra för i det sammanhanget.. å du.... en hajk e inte samma sak som en hajk när man tänker på resultatet av en tappad bräda och hur jobbigt det är.. hajka 20 meter = inte jobbigt... tappar de brädan så åker den ner kanske 200 meter... max då kan brädan kanske skada någon längre ned i backen också. hajka ett berg (flera kilometer) = väldigt jobbigt.. tappar de brädan (som de troligtvis har fastspänd på ryggsäcken men ändå) om de nu e dumma nog att hålla den i händerna.. så kanske den åker ned flera kilometer eller hundratals meter i fallhöjd och det finns ingen som kan få den på sig ute i det fria... att kalla det en bra jämförelse e ju helt dumt bara.. .. jaja.. jag skall sluta klaga nu... det får räcka... orkar inte diskutera trivialiteter.. snart säger väl du att allt är relativt eller nått sånt.. kram och hej.. använd fångrem fast bara när du inte vill tappa brädan när du hajkar ett litet berg.. och gör som nån skrev.. ha fångremmen i FICKAN... så kan du sätta dit den OM de klagar .. och jag skall skriva till SLAO och ge förslag.. så skriver jag mitt brev här och om jag fick nått svar.. /Tack å hej... cab 5 åt alla /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Tillbaka
Topp