Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 145428" data-attributes="member: 57414"><p>pinn</p><p></p><p>"har du överhuvudtaget LÄST det som står i detta inlägg, jag beskriver ju EXAKT hur en fångrem skall användas, varför man använder den och hur man använder den."</p><p></p><p>du kan inte tänka dig att extrem4now syftade till de sätt som remmen faktiskt används på?</p><p>jag har då inte sett någon använda remmen som man ska...</p><p></p><p>sen om det beror på om folk inte vet hur den skall avnändas eller om de bara inte bryr sig är en helt annan sak</p><p></p><p>lägg ner denna jävla tråd nu den börjar bli så satans långdragen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 145428, member: 57414"] pinn "har du överhuvudtaget LÄST det som står i detta inlägg, jag beskriver ju EXAKT hur en fångrem skall användas, varför man använder den och hur man använder den." du kan inte tänka dig att extrem4now syftade till de sätt som remmen faktiskt används på? jag har då inte sett någon använda remmen som man ska... sen om det beror på om folk inte vet hur den skall avnändas eller om de bara inte bryr sig är en helt annan sak lägg ner denna jävla tråd nu den börjar bli så satans långdragen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Tillbaka
Topp