Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 145431" data-attributes="member: 44213"><p>men varför göra en diskussion omöjlig genom att inte läsa de inlägg som skrivits innan du lägger in ditt inlägg? att glorifiera slöhet och likgiltighet är inte min starka sida och jag ser inte med blida ögon på de som förstör dessa forumtrådar..</p><p></p><p>arumenten är framlagda men vad skall man göra när motargumenten inte har någon grund (förutm idiotism och anarki)?</p><p></p><p>jag förstår din åsikt och skall försöka tygla min vrede över dagens ungdomar mfl som tyvärr inte kan föra sig i dessa, ibland, sköna diskussioner här på freeride.se</p><p></p><p></p><p></p><p>tack för din åsikt</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p><p></p><p></p><p>(och förresten så kör jag med fångremmen i fickan nu för tiden då vissa av dessa argument föll in rätt bra i min hjärna, eftersom jag inte hajkar alls så behöver jag ingen rem. det kanske är denna sorts "protester" som skapar ändringar i lagarna runt om i världen.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 145431, member: 44213"] men varför göra en diskussion omöjlig genom att inte läsa de inlägg som skrivits innan du lägger in ditt inlägg? att glorifiera slöhet och likgiltighet är inte min starka sida och jag ser inte med blida ögon på de som förstör dessa forumtrådar.. arumenten är framlagda men vad skall man göra när motargumenten inte har någon grund (förutm idiotism och anarki)? jag förstår din åsikt och skall försöka tygla min vrede över dagens ungdomar mfl som tyvärr inte kan föra sig i dessa, ibland, sköna diskussioner här på freeride.se tack för din åsikt /Pinn (och förresten så kör jag med fångremmen i fickan nu för tiden då vissa av dessa argument föll in rätt bra i min hjärna, eftersom jag inte hajkar alls så behöver jag ingen rem. det kanske är denna sorts "protester" som skapar ändringar i lagarna runt om i världen.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fångrem t nybörjare
Tillbaka
Topp