Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fångrem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duff" data-source="post: 44458" data-attributes="member: 33260"><p>grejen är ju den att på skidor så finns det ett någorlunda väl fungerande system med stoppers, något som helt saknas på snowboard. jag tycker att det vore skitbra om det fanns någon lösning på detta problem till snowboard som var smidig, funktionell och enkel. som det är nu så kräver man att jag ska ha leash på när jag åker, men inte när jag bär min bräda. en snowboard, till skillnad från en skida, kan INTE lossna från fötterna om man spännt fast sig ordentligt. däremot kan man mycket väl tappa den när man bär den, och därför borde det snarare krävas att man på något sätt har den fastspännd i kläderna. det skulle jag kunna stödja om det löstes på ett smidigt sätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duff, post: 44458, member: 33260"] grejen är ju den att på skidor så finns det ett någorlunda väl fungerande system med stoppers, något som helt saknas på snowboard. jag tycker att det vore skitbra om det fanns någon lösning på detta problem till snowboard som var smidig, funktionell och enkel. som det är nu så kräver man att jag ska ha leash på när jag åker, men inte när jag bär min bräda. en snowboard, till skillnad från en skida, kan INTE lossna från fötterna om man spännt fast sig ordentligt. däremot kan man mycket väl tappa den när man bär den, och därför borde det snarare krävas att man på något sätt har den fastspännd i kläderna. det skulle jag kunna stödja om det löstes på ett smidigt sätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fångrem
Tillbaka
Topp