Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fångrem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 44471" data-attributes="member: 59050"><p>Hej!</p><p></p><p>Vad fan gör ni där i Sverige? Jag har åkt skidor nu ca 35 år, (bara) snöbräda 8 år, 30 - 50 dagar om året, men jag har aldrig sett någon snöbräda "som kommit farandes nerför backen just pga att man inte har haft fångrem"? Och vi änvänder inga fångräm här i Finland? Några gånger har jag sett telisbjäxor fria i backen, en gång en pulka, men aldrig snöbrädor! </p><p></p><p>Jag tror, att om människor skulle ges mera ansvar (och inte så mycket ordningar), det sku vara mycket hälsosammare på backarna, och var som hellst. Jag menar att jag sku aldrig komma tillbaka till Åre, stämmelsen var där allt för DDR, det var så fånigt: hissnazipojkar på backen, barnazis vakade som dobermannhundar, och det bästa, hyttenazis som vakade att hytterna var tillräckligt och rätt städat före anräsan! Vi behöhde två (!) olika människor att inspektera och signature våra hyttepapper före vi fick lov att resa IVÄG! Huh huh! Bara försök att lita lite på människör. Snart ska ni ha SÄPO spionärer i skolorna för att vaka att skolbarn gör inget dummt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 44471, member: 59050"] Hej! Vad fan gör ni där i Sverige? Jag har åkt skidor nu ca 35 år, (bara) snöbräda 8 år, 30 - 50 dagar om året, men jag har aldrig sett någon snöbräda "som kommit farandes nerför backen just pga att man inte har haft fångrem"? Och vi änvänder inga fångräm här i Finland? Några gånger har jag sett telisbjäxor fria i backen, en gång en pulka, men aldrig snöbrädor! Jag tror, att om människor skulle ges mera ansvar (och inte så mycket ordningar), det sku vara mycket hälsosammare på backarna, och var som hellst. Jag menar att jag sku aldrig komma tillbaka till Åre, stämmelsen var där allt för DDR, det var så fånigt: hissnazipojkar på backen, barnazis vakade som dobermannhundar, och det bästa, hyttenazis som vakade att hytterna var tillräckligt och rätt städat före anräsan! Vi behöhde två (!) olika människor att inspektera och signature våra hyttepapper före vi fick lov att resa IVÄG! Huh huh! Bara försök att lita lite på människör. Snart ska ni ha SÄPO spionärer i skolorna för att vaka att skolbarn gör inget dummt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fångrem
Tillbaka
Topp