Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FAQ - Salomon 920/916 mfl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1006094" data-attributes="member: 29415"><p>Jag tog det radikala beslutet att kontakta Salomons kundtjänst med min fråga om 920. De hade en riktigt bra svensk www-sida som lovade svar inom 24 timmar. Nu tog det drygt en vecka men det var ju lite påsk emellan och frågan var väl kanske inte den vanligaste så det må vara hänt. Här är i alla fall deras briljanta svar på min väldigt raka fråga vad det är för skillnad på S och N när det handlar om 920-bidningar</p><p></p><p></p><p>Wot!?</p><p></p><p>Värt att tillägga är jag ringt dem tre gånger (när det gått 72 timmar av arbetsdagar) och varje gång fått svaret att de eskalerat ärendet men att de i denna stund håller på och författar ett svar (samt till slut en fråga om det var ok med ett svar på engelska).</p><p></p><p>Har naturligtvis skrivit en följdfråga till dem och ska ringa igen imorgon bitti. Återkommer om/när jag får ett meningsfullt svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1006094, member: 29415"] Jag tog det radikala beslutet att kontakta Salomons kundtjänst med min fråga om 920. De hade en riktigt bra svensk www-sida som lovade svar inom 24 timmar. Nu tog det drygt en vecka men det var ju lite påsk emellan och frågan var väl kanske inte den vanligaste så det må vara hänt. Här är i alla fall deras briljanta svar på min väldigt raka fråga vad det är för skillnad på S och N när det handlar om 920-bidningar Wot!? Värt att tillägga är jag ringt dem tre gånger (när det gått 72 timmar av arbetsdagar) och varje gång fått svaret att de eskalerat ärendet men att de i denna stund håller på och författar ett svar (samt till slut en fråga om det var ok med ett svar på engelska). Har naturligtvis skrivit en följdfråga till dem och ska ringa igen imorgon bitti. Återkommer om/när jag får ett meningsfullt svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FAQ - Salomon 920/916 mfl
Tillbaka
Topp