Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Får inte av bindningen..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="floorfilla" data-source="post: 870814" data-attributes="member: 64135"><p>Fick något tips här på Freeride och att 2komp lim var bra. </p><p></p><p>Har bestämt om mig och tänker montera bindningarna direkt på de nya skidorna. Kör endast på dem den veckan, sen</p><p>fixar jag med inserts i sommar innan det bär iväg på säsong i Alperna!</p><p></p><p>Men som sagt, får fortfarande inte ut skruvarna. Tänker lämna in dem istället så att jag som är relativt okunnig inte gör något dumt fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="floorfilla, post: 870814, member: 64135"] Fick något tips här på Freeride och att 2komp lim var bra. Har bestämt om mig och tänker montera bindningarna direkt på de nya skidorna. Kör endast på dem den veckan, sen fixar jag med inserts i sommar innan det bär iväg på säsong i Alperna! Men som sagt, får fortfarande inte ut skruvarna. Tänker lämna in dem istället så att jag som är relativt okunnig inte gör något dumt fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Får inte av bindningen..
Tillbaka
Topp