Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Färg på jackan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 400401" data-attributes="member: 58561"><p>vad jag menar är att om alla iq-befriade fjortisar (som du så fint uttryckte det) skulle spamma forumet med frågor om färg på kläderna skulle det bli ett ganska tråkigt forum, och det är väl illa nog som det är? jag menar, hur svårt kan det vara att leta på nätet eller i butiker efter en jacka med en färg man gillar? i slutänden handlar det väl bara om vad du själv tycker är snyggt? personligen tycker jag scott har en schysst kollektion vad gäller freeridejackor, har kronosmodellen i blått själv. köp den, eller någon annan. så, där har du ett råd också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 400401, member: 58561"] vad jag menar är att om alla iq-befriade fjortisar (som du så fint uttryckte det) skulle spamma forumet med frågor om färg på kläderna skulle det bli ett ganska tråkigt forum, och det är väl illa nog som det är? jag menar, hur svårt kan det vara att leta på nätet eller i butiker efter en jacka med en färg man gillar? i slutänden handlar det väl bara om vad du själv tycker är snyggt? personligen tycker jag scott har en schysst kollektion vad gäller freeridejackor, har kronosmodellen i blått själv. köp den, eller någon annan. så, där har du ett råd också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Färg på jackan?
Tillbaka
Topp