Färgglada jackor!

ebbe-werner

Medlem
Färgglada jackor!
hula hula!
Jag har nosat ett kortväxt tag nu efter potentiella butiker som lämnar mot betalning billiga skitjackor i lysande och pråliga färger. Jag har förståss inte upptäckt några någonvart. Jag talar alltså inte om ett saltat JL ställ Jon-Style, för oskattbara och tempererade kläder har vi nog av. Så frågeställningen lyder således: Är det någon som känner till en butik som säljer överkomliga (under 1000 lappen) färggranna vindjackor eller närbesläktade överdragsjackor med sorglösa och snillrika kulörer? Jag residerar präktigt nära sthlm så helst i de bygderna. Tack på förhand! Åver

Färgglada jackor!
Jag menar ruggit fasansfulla jackor! inge vägarbetarstuk. Men jag skulle aldrig ha på mig jackan förutom i backen framför en taggad fotograf som vill se var man är och vad man gör, en sån jacka.

Färgglada jackor!
Nu har jag googlat på myrorna. De verkade precis som du sa ha en hel del dräkter, Den enda nackdelen egentligen var väl att samtliga plagg på hemsidan såg ut att anlända utan omvägar från renässansen eller ännu tidigare bortåt upplysningen på 1600-t. Men jag ska ta vara på tipset och kanske se genom kikare in i någon av "Myr-butikerna" i språng om att hitta min färgstarka jacka! Tack!

Tillbaka
Topp