Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Farlig produkt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 958616" data-attributes="member: 47541"><p>Helt klart den mest jämförbara prismässigt. Faktum är att i jämförelsen så tycker jag att snow-be står sig ganska bra. Tillverkaren är faktiskt helt öppen med vad den klarar och inte klarar. Pieps däremot säljer sin Freeride som en billig lättanvänd transceiver, vilket jag inte kan skriva under på. Tyvärr så räcker det inte med lite träning heller. </p><p></p><p>Ser man till det så tycker jag snow-be i alla fall är ärliga med vad du får för pengarna.</p><p></p><p></p><p>Absolut. Vi jobbar mot en enklare sådan lösning i Åre. Det kommer inte att bli transceiver-gater men i alla fall informationsskyltar som säger att åkarna är på väg ut ur skidområdet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 958616, member: 47541"] Helt klart den mest jämförbara prismässigt. Faktum är att i jämförelsen så tycker jag att snow-be står sig ganska bra. Tillverkaren är faktiskt helt öppen med vad den klarar och inte klarar. Pieps däremot säljer sin Freeride som en billig lättanvänd transceiver, vilket jag inte kan skriva under på. Tyvärr så räcker det inte med lite träning heller. Ser man till det så tycker jag snow-be i alla fall är ärliga med vad du får för pengarna. Absolut. Vi jobbar mot en enklare sådan lösning i Åre. Det kommer inte att bli transceiver-gater men i alla fall informationsskyltar som säger att åkarna är på väg ut ur skidområdet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Farlig produkt
Tillbaka
Topp