Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Farlig produkt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 958628" data-attributes="member: 29415"><p>T-sökning = man går och lyssnar så länge signalen blir starkare. När den blir svagare går man tillbaka till punkten där den är som starkast och går vinkelrätt. Spåret man efterlämnar har vissa likheter med ett versalt t.</p><p></p><p>Det är ju i sådana fall katastrofalt kasst. Det kan jag ju göra på mina tio år gamla (ja, jag har lämnat in dem för service/kalibrering) F1:or och de kostade väl en dryg tusenlapp eller så när jag köpte dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 958628, member: 29415"] T-sökning = man går och lyssnar så länge signalen blir starkare. När den blir svagare går man tillbaka till punkten där den är som starkast och går vinkelrätt. Spåret man efterlämnar har vissa likheter med ett versalt t. Det är ju i sådana fall katastrofalt kasst. Det kan jag ju göra på mina tio år gamla (ja, jag har lämnat in dem för service/kalibrering) F1:or och de kostade väl en dryg tusenlapp eller så när jag köpte dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Farlig produkt
Tillbaka
Topp