Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Farligt att köra med mössa under hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dirtbiker" data-source="post: 523453" data-attributes="member: 74184"><p>Tjena!</p><p>Vad jag förstått det som.</p><p></p><p>Det spelar ingen roll om du kör med mössa eller inte under hjälmen. Så länge hjälmen sitter lika tajt/bra även när du ha mössan som om du inte skulle ha det. </p><p></p><p>Vad jag har hört så blir mössan som en extra vaddering som kan vara skön att ha någon gång och själv tycker jag det är skönare med mössa under. Sen att ha Googel spännet vid bakhuvet är nog inte det smartaste. </p><p></p><p>Jag skulle tro att ha det nedanför hjälmen/vid nacken kan vara det bästa om man nu väljer att ha googlarna innanför hjälmen.</p><p></p><p>Sen är min personliga åsikt att det är 1000 gånger snyggare att ha googlarna inanför och mössa med lite glipa.</p><p></p><p>Tjao!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dirtbiker, post: 523453, member: 74184"] Tjena! Vad jag förstått det som. Det spelar ingen roll om du kör med mössa eller inte under hjälmen. Så länge hjälmen sitter lika tajt/bra även när du ha mössan som om du inte skulle ha det. Vad jag har hört så blir mössan som en extra vaddering som kan vara skön att ha någon gång och själv tycker jag det är skönare med mössa under. Sen att ha Googel spännet vid bakhuvet är nog inte det smartaste. Jag skulle tro att ha det nedanför hjälmen/vid nacken kan vara det bästa om man nu väljer att ha googlarna innanför hjälmen. Sen är min personliga åsikt att det är 1000 gånger snyggare att ha googlarna inanför och mössa med lite glipa. Tjao! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Farligt att köra med mössa under hjälm?
Tillbaka
Topp