Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Farligt att köra med mössa under hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 529784" data-attributes="member: 91876"><p>Sorry där alla som tagit illa upp! Ber om ursäkt till alla som känner sig utpekade eller dragna över en kant!</p><p>Tycker att alla har rätt att va som dom är! Ibland accepterar folk att jag är som jag är oxå!</p><p>Tycker bara att det är ett löjligt fokus över att se ut! Och inte att vara! Det ger väl inte direkt sporten i sig något att ha mössa på eller under hjälmen!</p><p>Tittade exempelvis på Red Bull Play Street från Badgastein! En massa "se balla ut" utan att reflektera över att en del yngre ser upp till detta och tar efter utan att tänka på eventuella konsekvenser! Visst kan de Jibba, men fan vad enformiga de är!</p><p></p><p>Imorgon ska jag åka med hjälm utan öronpads och utan mössa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 529784, member: 91876"] Sorry där alla som tagit illa upp! Ber om ursäkt till alla som känner sig utpekade eller dragna över en kant! Tycker att alla har rätt att va som dom är! Ibland accepterar folk att jag är som jag är oxå! Tycker bara att det är ett löjligt fokus över att se ut! Och inte att vara! Det ger väl inte direkt sporten i sig något att ha mössa på eller under hjälmen! Tittade exempelvis på Red Bull Play Street från Badgastein! En massa "se balla ut" utan att reflektera över att en del yngre ser upp till detta och tar efter utan att tänka på eventuella konsekvenser! Visst kan de Jibba, men fan vad enformiga de är! Imorgon ska jag åka med hjälm utan öronpads och utan mössa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Farligt att köra med mössa under hjälm?
Tillbaka
Topp