Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fastslide Backslide?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ikon" data-source="post: 121637"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag vill för mej själv reda ur utrycken fastslide och backslide.. hur gör man? </p><p></p><p>Och även 50-50 om jag gissar rätt så är det som med snowboard och skate att man köttar på raktfram som som vanligt.. om det nu är ju kan man ju int gör de på vanliga rails?? </p><p></p><p>Obs jag vill inte ha några söriga komentarer.. de är bara onödigt och tråkigt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Tack på förhand! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ikon, post: 121637"] Hej! Jag vill för mej själv reda ur utrycken fastslide och backslide.. hur gör man? Och även 50-50 om jag gissar rätt så är det som med snowboard och skate att man köttar på raktfram som som vanligt.. om det nu är ju kan man ju int gör de på vanliga rails?? Obs jag vill inte ha några söriga komentarer.. de är bara onödigt och tråkigt :) Tack på förhand! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fastslide Backslide?
Tillbaka
Topp