Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fatmap läggs ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1331043" data-attributes="member: 121331"><p>[ATTACH=full]43631[/ATTACH]</p><p>Jo, ser hyfsat rätt ut. Klippan jag ringat in går man nedanför, kort brant passage direkt efter den. Brukar inte vara några problem på vägen upp, man ser var man bör gå från liften, och nästan alltid redan ett spår att följa. Personligen rekommenderar jag att förbereda hudarna vid liften (alltid en pistad yta att stå på efter snöret), boota upp runt Jochstock och sätta på skidorna på det lilla passet. Om det är fast snö kan man boota hela vägen fram till hörnet där glaciären börjar.</p><p>Vägen ner är mycket knivigare att hitta, speciellt om man vill undvika djurskyddsområdet (som man ju bör...).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1331043, member: 121331"] [ATTACH type="full" size="1292x863"]43631[/ATTACH] Jo, ser hyfsat rätt ut. Klippan jag ringat in går man nedanför, kort brant passage direkt efter den. Brukar inte vara några problem på vägen upp, man ser var man bör gå från liften, och nästan alltid redan ett spår att följa. Personligen rekommenderar jag att förbereda hudarna vid liften (alltid en pistad yta att stå på efter snöret), boota upp runt Jochstock och sätta på skidorna på det lilla passet. Om det är fast snö kan man boota hela vägen fram till hörnet där glaciären börjar. Vägen ner är mycket knivigare att hitta, speciellt om man vill undvika djurskyddsområdet (som man ju bör...). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fatmap läggs ner
Tillbaka
Topp