Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4903" data-attributes="member: 10565"><p>Dagens!</p><p></p><p>Efter en kort sejour i Cham har jag dragit slutsatsen att om man vill åka bra off-pist och samtidigt se cool ut på bussen/tåget/afterskin ska man ha fat-skis. Basta!</p><p></p><p>VAD ska en powder-rookie på 183 cm och 95 kg tänka på när han ger sig i slang med skarptungade expediter? </p><p></p><p>VAD rekommenderar Ni ärrade puder-jockeys? Längd, hårdhet, fabrikat, etc...?</p><p></p><p>VAD duger dom här laggarna till egentligen, förutom puder?</p><p></p><p>Nån vits med plattor under bindningarna?</p><p></p><p>Åkteknik. Det sägs att man kan åka med storslalomteknik (ungefär) fast i lössnö. Ehh...???</p><p></p><p>Idel öra...</p><p>/A</p><p></p><p>Nej, det blev inte läge att hyra några. Nässsta gång (=snart!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4903, member: 10565"] Dagens! Efter en kort sejour i Cham har jag dragit slutsatsen att om man vill åka bra off-pist och samtidigt se cool ut på bussen/tåget/afterskin ska man ha fat-skis. Basta! VAD ska en powder-rookie på 183 cm och 95 kg tänka på när han ger sig i slang med skarptungade expediter? VAD rekommenderar Ni ärrade puder-jockeys? Längd, hårdhet, fabrikat, etc...? VAD duger dom här laggarna till egentligen, förutom puder? Nån vits med plattor under bindningarna? Åkteknik. Det sägs att man kan åka med storslalomteknik (ungefär) fast i lössnö. Ehh...??? Idel öra... /A Nej, det blev inte läge att hyra några. Nässsta gång (=snart!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fats?
Tillbaka
Topp