Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 4909" data-attributes="member: 12483"><p>...öh kidz, den här tråden startades av en mycket god bekant till mig 2001(!!!) och för er information befinner vi oss nu i nådens år 2004. I alla fall står det så i min almanacka. </p><p></p><p>Ett känt faktum är ju att tidsperspektivet trycks ihop ju ÄLDRE man blir, och så sant 3 år är en piss i Missisippi för undertecknad. För er youngsters måste det dock vara en evighet. Detso mer gåtfullt blir det något märkliga beteendet att ta upp gamla trådar, något vi ser med jämna mellanrum på FR.</p><p></p><p>Nej, bemöda er i att skriva egna originaltrådar istället, fantasifulla, insmickrande, provocerande, whatever, men NYA!</p><p></p><p>Med oändligt tålamod,</p><p>Vänligen, </p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 4909, member: 12483"] ...öh kidz, den här tråden startades av en mycket god bekant till mig 2001(!!!) och för er information befinner vi oss nu i nådens år 2004. I alla fall står det så i min almanacka. Ett känt faktum är ju att tidsperspektivet trycks ihop ju ÄLDRE man blir, och så sant 3 år är en piss i Missisippi för undertecknad. För er youngsters måste det dock vara en evighet. Detso mer gåtfullt blir det något märkliga beteendet att ta upp gamla trådar, något vi ser med jämna mellanrum på FR. Nej, bemöda er i att skriva egna originaltrådar istället, fantasifulla, insmickrande, provocerande, whatever, men NYA! Med oändligt tålamod, Vänligen, Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fats?
Tillbaka
Topp