Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fatskis för barn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowsnow" data-source="post: 1000780" data-attributes="member: 39673"><p>K2 Bad apple funkar alldeles utmärkt! De ser feta och stora ut på honom, men han carvar bättre än vad han gjorde med sina gamla skidor och i lössnön och stökig terräng fungerar de utmärkt! Inte så svåra att sladda med heller som jag hade trott! Vi är båda två mycket nöjda med inköpet!</p><p></p><p>Bindningarna som följde med var dock junior/vuxen bindning och passar inte barnpjäxor. Skruvade loss dem och bytte ut dem till ett par barnbindningar. I och med skidans bredd var jag rädd att det inte skulle finnas bindningar med så breda skistoppers, men på välsorterade MOYO i Umeå fanns det. Behövde dock böja ut dom lite.</p><p></p><p>Ställer mig tveksam till att låta Sport Conrad montera bindningar om jag skulle handla där någon fler gång. </p><p>För det första var bindningen inte ordentligt åtskruvad och höjde sig från skidan 4 mm. När jag sedan tog bort bindningarna upptäckte jag felborrade hål som inte var tätade. Det var dessutom för nära de nuvarande hålen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowsnow, post: 1000780, member: 39673"] K2 Bad apple funkar alldeles utmärkt! De ser feta och stora ut på honom, men han carvar bättre än vad han gjorde med sina gamla skidor och i lössnön och stökig terräng fungerar de utmärkt! Inte så svåra att sladda med heller som jag hade trott! Vi är båda två mycket nöjda med inköpet! Bindningarna som följde med var dock junior/vuxen bindning och passar inte barnpjäxor. Skruvade loss dem och bytte ut dem till ett par barnbindningar. I och med skidans bredd var jag rädd att det inte skulle finnas bindningar med så breda skistoppers, men på välsorterade MOYO i Umeå fanns det. Behövde dock böja ut dom lite. Ställer mig tveksam till att låta Sport Conrad montera bindningar om jag skulle handla där någon fler gång. För det första var bindningen inte ordentligt åtskruvad och höjde sig från skidan 4 mm. När jag sedan tog bort bindningarna upptäckte jag felborrade hål som inte var tätade. Det var dessutom för nära de nuvarande hålen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fatskis för barn?
Tillbaka
Topp