Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fattar ingenting! (Brädor) Numera löst! =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kavasa" data-source="post: 523350" data-attributes="member: 74545"><p>Med risk för att låta lite klychig....</p><p>Men de finns faan inte mycke dåliga prylar på marknaden idag.</p><p>De finns ingen av märkena som "har råd" med dåliga produkter.</p><p></p><p>Jag tror det mesta hänger på folks smak å tycke + det faktum att alldeles för många köper "fel" utrustning till ändamålet.</p><p>Jag tror stenhårt på att testköra så att var och en får bilda sig en egen uppfattning om grejerna. Eller forum som detta där du, förhoppningsvis hittar ärliga människor som kanske har åkt de modeller man själv inte får möjligheten att testa.</p><p></p><p>Oj oj oj, va redigt detta blev...Hemsk ledsen, de va inte meningen alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kavasa, post: 523350, member: 74545"] Med risk för att låta lite klychig.... Men de finns faan inte mycke dåliga prylar på marknaden idag. De finns ingen av märkena som "har råd" med dåliga produkter. Jag tror det mesta hänger på folks smak å tycke + det faktum att alldeles för många köper "fel" utrustning till ändamålet. Jag tror stenhårt på att testköra så att var och en får bilda sig en egen uppfattning om grejerna. Eller forum som detta där du, förhoppningsvis hittar ärliga människor som kanske har åkt de modeller man själv inte får möjligheten att testa. Oj oj oj, va redigt detta blev...Hemsk ledsen, de va inte meningen alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fattar ingenting! (Brädor) Numera löst! =)
Tillbaka
Topp