Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fattiga studenter till Österrike!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johanssson" data-source="post: 1070897" data-attributes="member: 156882"><p>Håller på att förvärvar ett hus strax utanför st anton, Lech & Schruns, plats för 6-8 personer (separata sovrum med gemensamt kök - vardagsrum. </p><p>men lär spendera sommaren för lite fix men tills nästa säsong är tanken att det ska vara färdigt, då kan jag erbjuda billigt boende iaf för er skidfantaster!</p><p></p><p>Då jag själv lika gärna spenderar 4 v för fiske och cykling i ovannämnda område på sommrarna som några veckors skidåkning så kommer vi nog endast vara där runt jul/nyår, annars blir hela huset tomt övriga perioder.</p><p></p><p>Vi flyger alltid till Innsbruck och därifrån till Lech & st anton. men blir nog bil i framtiden för kiddsen ska väll med:-/ </p><p></p><p>så billigast är samåka med bil och sedan prioritera bort ski in/out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johanssson, post: 1070897, member: 156882"] Håller på att förvärvar ett hus strax utanför st anton, Lech & Schruns, plats för 6-8 personer (separata sovrum med gemensamt kök - vardagsrum. men lär spendera sommaren för lite fix men tills nästa säsong är tanken att det ska vara färdigt, då kan jag erbjuda billigt boende iaf för er skidfantaster! Då jag själv lika gärna spenderar 4 v för fiske och cykling i ovannämnda område på sommrarna som några veckors skidåkning så kommer vi nog endast vara där runt jul/nyår, annars blir hela huset tomt övriga perioder. Vi flyger alltid till Innsbruck och därifrån till Lech & st anton. men blir nog bil i framtiden för kiddsen ska väll med:-/ så billigast är samåka med bil och sedan prioritera bort ski in/out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fattiga studenter till Österrike!
Tillbaka
Topp