Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fattiga studenter till Österrike!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SebGH" data-source="post: 1070900" data-attributes="member: 138647"><p>För tre år sedan var det definitivt så illa. Reste med Rollin Snow och snittade väl tre timmars sömn per natt, oavsett när jag släckte lampan. Värst var när jag vaknade mitt i natten av att två reseledare bestämt sig för att styra efterfest på vårt rum (alla vi som bodde där sov) och kom instormande genom vår låsta dörr med 20 andra partyprissar och dansade och söp i någon timme. Dock var det en sjukt rolig vecka, men är skidåkningen prio 1 skulle jag se mig om efter ett annat boende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SebGH, post: 1070900, member: 138647"] För tre år sedan var det definitivt så illa. Reste med Rollin Snow och snittade väl tre timmars sömn per natt, oavsett när jag släckte lampan. Värst var när jag vaknade mitt i natten av att två reseledare bestämt sig för att styra efterfest på vårt rum (alla vi som bodde där sov) och kom instormande genom vår låsta dörr med 20 andra partyprissar och dansade och söp i någon timme. Dock var det en sjukt rolig vecka, men är skidåkningen prio 1 skulle jag se mig om efter ett annat boende. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fattiga studenter till Österrike!
Tillbaka
Topp