Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Favoritskidor efter årets skidtest i Engelberg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="torax" data-source="post: 1049949" data-attributes="member: 136257"><p>RPC pure (12/13 tror jag)har jag åkt på olika typer av snö och den är grym i pist och puder. Lätt, kvick, flyter bra. Däremot räckte mina gamla 80kg inte till i uppkörd stökigare snö när jag började bli trött. Upplevde tailen för styv och hade problem att få ner farten. En lite mjukare tail så skulle jag bli intresserad igen.</p><p>Hur skulle du jämföra opinion och RPC när förhållandena blir lite svårare?</p><p>Har inte testat Opinion eller lotus 120.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="torax, post: 1049949, member: 136257"] RPC pure (12/13 tror jag)har jag åkt på olika typer av snö och den är grym i pist och puder. Lätt, kvick, flyter bra. Däremot räckte mina gamla 80kg inte till i uppkörd stökigare snö när jag började bli trött. Upplevde tailen för styv och hade problem att få ner farten. En lite mjukare tail så skulle jag bli intresserad igen. Hur skulle du jämföra opinion och RPC när förhållandena blir lite svårare? Har inte testat Opinion eller lotus 120. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Favoritskidor efter årets skidtest i Engelberg.
Tillbaka
Topp