Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Favoritskidor efter årets skidtest i Engelberg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="talgdank" data-source="post: 1050005" data-attributes="member: 35717"><p>181 cm,95 kg,155 kg i knäböj.</p><p>åker bara offpist.</p><p>Kass på att åka med skär.Så fort som möjligt och håll emot med alla muskelfibrer.</p><p>Jag gillade inget mindre med skidorna.Dps har mindre vikt och därför lite lättare att åka på.De gör mig lite bättre.</p><p>Opinion är en bra och prisvärd skida men jag tyckte DPS var lite lättare att åka på.</p><p></p><p>Jag är dålig på att prata skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="talgdank, post: 1050005, member: 35717"] 181 cm,95 kg,155 kg i knäböj. åker bara offpist. Kass på att åka med skär.Så fort som möjligt och håll emot med alla muskelfibrer. Jag gillade inget mindre med skidorna.Dps har mindre vikt och därför lite lättare att åka på.De gör mig lite bättre. Opinion är en bra och prisvärd skida men jag tyckte DPS var lite lättare att åka på. Jag är dålig på att prata skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Favoritskidor efter årets skidtest i Engelberg.
Tillbaka
Topp