Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
fel på ny gopro hero2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Manne1" data-source="post: 955148" data-attributes="member: 10184"><p>Jag har en GoPro HD2 och har fått ett annat lustigt problem som inte har med kameran att göra men jag tänkte höra om någon annan haft samma problem.</p><p></p><p>När jag kör filmerna på datorn så funkade de först fint, men sen efter ett tag så föll ljudet bort på samtliga filmer. Det låter som R2D2 i starwars eller någon som snabbspolar en film. Och ja jag vet att det är mindre ljud när man har skalet på och filmar, men kör jag filmerna på en annan dator så hör jag tydligt och klart röster.</p><p></p><p>Fick tipset att ladda hem CCCP och det löste problemet.. Men nu efter ett par veckor så är det tillbaks igen.</p><p></p><p>Filmerna finns även konerterade till .avi filmer men får samma problem där.</p><p></p><p>Har avisntallerat drivrutiner och lagt in dem igen, inget hjälper. Har googlat 68 timmar utan att hitat nått bra.</p><p></p><p>Nån som har några shyssta tips?</p><p></p><p>Datorn har både gott om minne och är hyffsat snabb så det borde inte va problemet. Känns snarare som nått program ligger i bakgrunden och stör ut men jag kan inte hitta vad det skulle kunna vara....</p><p></p><p>tacksam för all hjälp // Manne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Manne1, post: 955148, member: 10184"] Jag har en GoPro HD2 och har fått ett annat lustigt problem som inte har med kameran att göra men jag tänkte höra om någon annan haft samma problem. När jag kör filmerna på datorn så funkade de först fint, men sen efter ett tag så föll ljudet bort på samtliga filmer. Det låter som R2D2 i starwars eller någon som snabbspolar en film. Och ja jag vet att det är mindre ljud när man har skalet på och filmar, men kör jag filmerna på en annan dator så hör jag tydligt och klart röster. Fick tipset att ladda hem CCCP och det löste problemet.. Men nu efter ett par veckor så är det tillbaks igen. Filmerna finns även konerterade till .avi filmer men får samma problem där. Har avisntallerat drivrutiner och lagt in dem igen, inget hjälper. Har googlat 68 timmar utan att hitat nått bra. Nån som har några shyssta tips? Datorn har både gott om minne och är hyffsat snabb så det borde inte va problemet. Känns snarare som nått program ligger i bakgrunden och stör ut men jag kan inte hitta vad det skulle kunna vara.... tacksam för all hjälp // Manne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
fel på ny gopro hero2?
Tillbaka
Topp