Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fel skor eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbmaister" data-source="post: 99490" data-attributes="member: 36694"><p>jag har testat x antal skor, men dom som är klart bäst är mina formgjutna 32 Prion, dom sitter som en strumpa. Det är ju säkert en nerv som kommer i kläm när du har någon av dom dojerna, och om det är formgjutet borde det bli bättre. </p><p></p><p>Men ett tips när (om) du ska formgjuta, gör något litet mellanlägg av en bit liggunderlag som du stoppar framme vid tån, annars blir dom alldeles för små vid tårna. </p><p></p><p>edit: Du kanske knyter för hårt? testa å knyt så löst det går utan att du får problem med kontrollen. Domnar det inte då, knyt lite hårdare.. och fortsätt tills dojerna sitter så hårt det går utan att de domnar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbmaister, post: 99490, member: 36694"] jag har testat x antal skor, men dom som är klart bäst är mina formgjutna 32 Prion, dom sitter som en strumpa. Det är ju säkert en nerv som kommer i kläm när du har någon av dom dojerna, och om det är formgjutet borde det bli bättre. Men ett tips när (om) du ska formgjuta, gör något litet mellanlägg av en bit liggunderlag som du stoppar framme vid tån, annars blir dom alldeles för små vid tårna. edit: Du kanske knyter för hårt? testa å knyt så löst det går utan att du får problem med kontrollen. Domnar det inte då, knyt lite hårdare.. och fortsätt tills dojerna sitter så hårt det går utan att de domnar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fel skor eller?
Tillbaka
Topp