Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Felix Promodelskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 425562" data-attributes="member: 76398"><p>Hej Felix. Jag undrar om ni kan ge ut någon sorts b-spons.</p><p>Min största passion i livet är att åka skidor och göra reklam för grejerna jag åker på. Jag är unik just darför jag är bäst helt enkelt. På min CV och mina Meriter står det bara ett stort B på, B står ju för Bäst såklart. Bilder och filmer går och nås i min FR profil.</p><p>Jag har alltid gillat företaget Dig och Dina skidor, grymt sköna prislappar alltså och Chefen är ju rätt snygg thihi. Jag hoppas på en framtid inom ditt företag. // MVH Emil H</p><p></p><p>P.S Jag kan bygga tändstickstorn om jag verkligen försöker!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 425562, member: 76398"] Hej Felix. Jag undrar om ni kan ge ut någon sorts b-spons. Min största passion i livet är att åka skidor och göra reklam för grejerna jag åker på. Jag är unik just darför jag är bäst helt enkelt. På min CV och mina Meriter står det bara ett stort B på, B står ju för Bäst såklart. Bilder och filmer går och nås i min FR profil. Jag har alltid gillat företaget Dig och Dina skidor, grymt sköna prislappar alltså och Chefen är ju rätt snygg thihi. Jag hoppas på en framtid inom ditt företag. // MVH Emil H P.S Jag kan bygga tändstickstorn om jag verkligen försöker!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Felix Promodelskidor
Tillbaka
Topp