Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade bindningar, vad göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 599963" data-attributes="member: 70970"><p>Det är väldigt vanligt, framförallt på större butiker, att kunden säger "jag har ett par salomon 26,5" och sedan monterar man efter ett par salomon 26,5 som finns i butiken. Och det går ganska hyfsat ändå. Storlek 26-26,5 har i 9 fall av 10 305 mm tex. Men som sagt, självklart ska man alltid ange millimetermåtten...</p><p></p><p>För övrigt monterade jag själv jester på mina lagg, och bakdelen ska åka bak en bit för att förspänningen ska va korrekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 599963, member: 70970"] Det är väldigt vanligt, framförallt på större butiker, att kunden säger "jag har ett par salomon 26,5" och sedan monterar man efter ett par salomon 26,5 som finns i butiken. Och det går ganska hyfsat ändå. Storlek 26-26,5 har i 9 fall av 10 305 mm tex. Men som sagt, självklart ska man alltid ange millimetermåtten... För övrigt monterade jag själv jester på mina lagg, och bakdelen ska åka bak en bit för att förspänningen ska va korrekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade bindningar, vad göra?
Tillbaka
Topp