Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Felmonterade bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mholm" data-source="post: 140940" data-attributes="member: 45596"><p>Nej, inte nödvändigtvis. det beror på hur skidans skärning är skapad. markeringen kan sitta på olika ställen på olika skidor, hur det är på dina vet jag inte, men jag kollade runt lite, och såg att mittmontering på madtrix är på mitten av skidan. då du flyttar bindningen ska du plugga igen hålen, det finns speciella pluggar till det, annars kan det komma in vatten i skidans kärna och det vill man inte. det råder delade medningar om hur en ommontering skulle påverka skidans egenskaper, men personligen så skulle jag vilja säga att det går bra att montera om, såvida det inte görs en otroligt alldeles för många gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mholm, post: 140940, member: 45596"] Nej, inte nödvändigtvis. det beror på hur skidans skärning är skapad. markeringen kan sitta på olika ställen på olika skidor, hur det är på dina vet jag inte, men jag kollade runt lite, och såg att mittmontering på madtrix är på mitten av skidan. då du flyttar bindningen ska du plugga igen hålen, det finns speciella pluggar till det, annars kan det komma in vatten i skidans kärna och det vill man inte. det råder delade medningar om hur en ommontering skulle påverka skidans egenskaper, men personligen så skulle jag vilja säga att det går bra att montera om, såvida det inte görs en otroligt alldeles för många gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Felmonterade bindningar?
Tillbaka
Topp