Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 226324" data-attributes="member: 46762"><p>Bra jobb av Alpint, bara för att de var så schyssta så bestämde jag mig nyss för att låta de förse mig med min offciella skidrygga för året... Dock är det fortfarande inte bestämt om det blir Osprey 26 eller Black Diamond 22/32. De propsade på Ospreyen, vilken var riktigt skön, men BD-ryggan går ju att få med Avalung vilket inte är helt fel, ifall att... 500:- extra är ingenting om det kan gälla livet. Kanske även blir ett par nya linser också, vi får se.</p><p></p><p>Riktigt sportsligt och schysst av dem att bara be om ursäkt och direkt motera upp ett par nya! Eloge var ordet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 226324, member: 46762"] Bra jobb av Alpint, bara för att de var så schyssta så bestämde jag mig nyss för att låta de förse mig med min offciella skidrygga för året... Dock är det fortfarande inte bestämt om det blir Osprey 26 eller Black Diamond 22/32. De propsade på Ospreyen, vilken var riktigt skön, men BD-ryggan går ju att få med Avalung vilket inte är helt fel, ifall att... 500:- extra är ingenting om det kan gälla livet. Kanske även blir ett par nya linser också, vi får se. Riktigt sportsligt och schysst av dem att bara be om ursäkt och direkt motera upp ett par nya! Eloge var ordet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade Völkl Karma
Tillbaka
Topp