Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterat - för djup borrat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Humlegarden" data-source="post: 1095560" data-attributes="member: 163992"><p>Tjena Adam! </p><p></p><p>Om jag förstår dig rätt så är det alltså samma butik som sålt skidorna som nu även fått uppdraget att montera om bindningarna? I så fall så är det solklart, nya skidor ska du ha.</p><p></p><p>Har du däremot köpt dem på nätet av någon annan handlare och sen går in till den lokala skidbutiken så tror jag dessvärre inte att du kan räkna med att butiken ska ersätta dig med nya skidor. I så fall hade ju ingen butik velat montera om bindningar för några hundra kronor om man riskerar att bekosta nya skidor vid minsta fel. Kompensation kan dock vara på plats (ex rabatt på montering el dyl.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Humlegarden, post: 1095560, member: 163992"] Tjena Adam! Om jag förstår dig rätt så är det alltså samma butik som sålt skidorna som nu även fått uppdraget att montera om bindningarna? I så fall så är det solklart, nya skidor ska du ha. Har du däremot köpt dem på nätet av någon annan handlare och sen går in till den lokala skidbutiken så tror jag dessvärre inte att du kan räkna med att butiken ska ersätta dig med nya skidor. I så fall hade ju ingen butik velat montera om bindningar för några hundra kronor om man riskerar att bekosta nya skidor vid minsta fel. Kompensation kan dock vara på plats (ex rabatt på montering el dyl.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterat - för djup borrat?
Tillbaka
Topp