Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterat - för djup borrat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1095660" data-attributes="member: 144594"><p>Varm epoxy i rensade hal later som nagot man inte vill hoppa over nu nar MnO vackt tanken... och en rimlig losning pa problemet (extrajobb for butiken som slarvat men inga orimliga kostnader)</p><p>Och delaminering ar ju en standig risk t o m for icke omborrade skidor, har hant aven mig nar jag var rookie.</p><p>Finns det ingen i branschen som pa allvar funderat pa att lansera for skidor nagot som liknar det som finns pa snowboard? Dvs forberedda ingjutna bindningsfasten etc?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1095660, member: 144594"] Varm epoxy i rensade hal later som nagot man inte vill hoppa over nu nar MnO vackt tanken... och en rimlig losning pa problemet (extrajobb for butiken som slarvat men inga orimliga kostnader) Och delaminering ar ju en standig risk t o m for icke omborrade skidor, har hant aven mig nar jag var rookie. Finns det ingen i branschen som pa allvar funderat pa att lansera for skidor nagot som liknar det som finns pa snowboard? Dvs forberedda ingjutna bindningsfasten etc? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterat - för djup borrat?
Tillbaka
Topp