Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Felmonterat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 424710"><p>Jag skulle inte tagit på mig det då du lämnade in skidan med en bindning du inte hade köpt i butiken. Jag hade antagit att du hade kolla på det då. </p><p></p><p>Men det är dessutom sjukt svårt att veta om skruvarna är för långa. Det kan räcka ibland med att de ligger ett spån mellan skruven och botten för att det skall bli en bula.</p><p></p><p>Fast på andra sidan så skulle jag fixat till det innan du hade fått tillbaka skidan då man ser det på en gång när man har monterat bindningarna.</p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 424710"] Jag skulle inte tagit på mig det då du lämnade in skidan med en bindning du inte hade köpt i butiken. Jag hade antagit att du hade kolla på det då. Men det är dessutom sjukt svårt att veta om skruvarna är för långa. Det kan räcka ibland med att de ligger ett spån mellan skruven och botten för att det skall bli en bula. Fast på andra sidan så skulle jag fixat till det innan du hade fått tillbaka skidan då man ser det på en gång när man har monterat bindningarna. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Felmonterat
Tillbaka
Topp