Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
felmontering av bindningar???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 33741" data-attributes="member: 13390"><p>Skruvarna är för långa. Det blir inga bulor om man bara drar för hårt. Skruva ur skruvarna en bit och gå tillbaka till affären. Kräv inte bara ny montering utan också ekonomisk ersättning för fipplet. </p><p></p><p>Jag råkade ut för samma grej en gång. Visserligen var det jag som gett montören felaktiga skruvar den gången. Stålkanten släppte i alla fall vid de ställen där skruvarna varit för långa. Detta hände inte direkt heller, utan ett par veckor senare. Trots att jag bytt skruvar, bankat ihop bulorna och slipat laggen. Påpeka för butiken att detta kan hända, för det kan det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 33741, member: 13390"] Skruvarna är för långa. Det blir inga bulor om man bara drar för hårt. Skruva ur skruvarna en bit och gå tillbaka till affären. Kräv inte bara ny montering utan också ekonomisk ersättning för fipplet. Jag råkade ut för samma grej en gång. Visserligen var det jag som gett montören felaktiga skruvar den gången. Stålkanten släppte i alla fall vid de ställen där skruvarna varit för långa. Detta hände inte direkt heller, utan ett par veckor senare. Trots att jag bytt skruvar, bankat ihop bulorna och slipat laggen. Påpeka för butiken att detta kan hända, för det kan det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
felmontering av bindningar???
Tillbaka
Topp