Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
felmontering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hallenberg" data-source="post: 143905" data-attributes="member: 3075"><p>Jag fick bindningarna på mina Scratch BC monterade baklänges... De fyllde igen hålen och monterade om för att jag skulle få skidorna i tid till premiären (fick dom på morgonen samma dag jag åkte iväg). Jag krävde ändå ett par nya monterade rätt (vill ju inte riskera att hållfastheten och åkbarheten försämras som det hette, för att inte prata om designen!). Det var inga problem alls faktiskt, även om jag lyckades landa i en snökanon med första paret (blev en liten buckla + spricka i översta lagret) fick jag som bestämt ett sprillans nytt par rättmonterade. Såg till att ha skriftligt på detta innan jag drog iväg, klart att rekommendera. Du borde definitivt kräva att dom monterar som du bad (du har ju inte fått varan du köpte). Sen om du även kräver ett helt nytt par eller rabatt på samma är väl upp till dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hallenberg, post: 143905, member: 3075"] Jag fick bindningarna på mina Scratch BC monterade baklänges... De fyllde igen hålen och monterade om för att jag skulle få skidorna i tid till premiären (fick dom på morgonen samma dag jag åkte iväg). Jag krävde ändå ett par nya monterade rätt (vill ju inte riskera att hållfastheten och åkbarheten försämras som det hette, för att inte prata om designen!). Det var inga problem alls faktiskt, även om jag lyckades landa i en snökanon med första paret (blev en liten buckla + spricka i översta lagret) fick jag som bestämt ett sprillans nytt par rättmonterade. Såg till att ha skriftligt på detta innan jag drog iväg, klart att rekommendera. Du borde definitivt kräva att dom monterar som du bad (du har ju inte fått varan du köpte). Sen om du även kräver ett helt nytt par eller rabatt på samma är väl upp till dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
felmontering
Tillbaka
Topp