Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmontering.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="phimpen" data-source="post: 406995" data-attributes="member: 15228"><p>En fråga till er som kan lite mer om skidmontering än jag. Köpte precis ett par Dynastar Legend Pro Rider. På dessa monterade killen i skidaffären mina gamla Naxo 21 som han tog från ett par gamla skis. När jag nu premiärkörde i helgen märkte jag en lite "bula" i belaget och upptäckte att skruven på en bakbindning verkar vara dragen aningen för långt genom kärnan. Jag tycker inte att det känns helt ok och kan tänker mig att skidan får en ordentligt svag punkt på detta stället. Killen i skidaffären påstod dock att det skulle vara helt lugnt och ville inte göra något vidare åt detta. Vad tror ni freeridefolk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="phimpen, post: 406995, member: 15228"] En fråga till er som kan lite mer om skidmontering än jag. Köpte precis ett par Dynastar Legend Pro Rider. På dessa monterade killen i skidaffären mina gamla Naxo 21 som han tog från ett par gamla skis. När jag nu premiärkörde i helgen märkte jag en lite "bula" i belaget och upptäckte att skruven på en bakbindning verkar vara dragen aningen för långt genom kärnan. Jag tycker inte att det känns helt ok och kan tänker mig att skidan får en ordentligt svag punkt på detta stället. Killen i skidaffären påstod dock att det skulle vara helt lugnt och ville inte göra något vidare åt detta. Vad tror ni freeridefolk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmontering.
Tillbaka
Topp