Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
felsvängd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 405329"><p>KalleKax: B-squad Pro är stenhård(som ett spett och det måste vara pro:n) och har en svängradie på 24 meter. Och den skidan svänger riktigt bra. Så att en hård skida inte svänger och kan utnyttja svängradien är bara bullshit från dig. Och likså Nordica:s SL skida och stenhård och svänger som en gud. </p><p></p><p>Däremot kan jag intyga att skidorna svänger inte åt fel håll i pisten. Då jag har ett par Spatula själv och kört på de ganska mycket. Och även på ARG. Sen att ARG har en "midja" märker du knappt av. Bägge kan vara lite jobbiga att åkai pisten med men det för man räkna med när det är "omvänd" skärning på de. Bägge är riktigt roliga i lös snön iaf.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 405329"] KalleKax: B-squad Pro är stenhård(som ett spett och det måste vara pro:n) och har en svängradie på 24 meter. Och den skidan svänger riktigt bra. Så att en hård skida inte svänger och kan utnyttja svängradien är bara bullshit från dig. Och likså Nordica:s SL skida och stenhård och svänger som en gud. Däremot kan jag intyga att skidorna svänger inte åt fel håll i pisten. Då jag har ett par Spatula själv och kört på de ganska mycket. Och även på ARG. Sen att ARG har en "midja" märker du knappt av. Bägge kan vara lite jobbiga att åkai pisten med men det för man räkna med när det är "omvänd" skärning på de. Bägge är riktigt roliga i lös snön iaf. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
felsvängd
Tillbaka
Topp