karlabelmalm
Ny medlem
Fernie 1 dec till 3 april Frågor till tidigarebums
Jo vi är två killar som spenderat senaste 4 åren i Åre har tröttnat på det så nu ska vi till Ferni B.C.
Har lite frågor
är det billigare med utrustning där ??
är det dyrt att leva/ hur mycket pengar behöver man ??
är 500 can dollar dyrt för bonde per person ??
är det samma el uttag som i Usa ??
är det svårt att lifta till backen ??
är det krångligt att ta ut pengar från sitt svenska konto ??
Mycket frågor blir det hoppas någon kan svar på några !!
Mvh Karl och Martin
Har lite frågor
är det billigare med utrustning där ??
är det dyrt att leva/ hur mycket pengar behöver man ??
är 500 can dollar dyrt för bonde per person ??
är det samma el uttag som i Usa ??
är det svårt att lifta till backen ??
är det krångligt att ta ut pengar från sitt svenska konto ??
Mycket frågor blir det hoppas någon kan svar på några !!
Mvh Karl och Martin