Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie 1 dec till 3 april Frågor till tidigarebums
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karlabelmalm" data-source="post: 132796" data-attributes="member: 55422"><p>Jo vi är två killar som spenderat senaste 4 åren i Åre har tröttnat på det så nu ska vi till Ferni B.C.</p><p></p><p>Har lite frågor</p><p></p><p>är det billigare med utrustning där ??</p><p>är det dyrt att leva/ hur mycket pengar behöver man ??</p><p>är 500 can dollar dyrt för bonde per person ??</p><p>är det samma el uttag som i Usa ??</p><p>är det svårt att lifta till backen ??</p><p>är det krångligt att ta ut pengar från sitt svenska konto ??</p><p></p><p>Mycket frågor blir det hoppas någon kan svar på några !!</p><p>Mvh Karl och Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karlabelmalm, post: 132796, member: 55422"] Jo vi är två killar som spenderat senaste 4 åren i Åre har tröttnat på det så nu ska vi till Ferni B.C. Har lite frågor är det billigare med utrustning där ?? är det dyrt att leva/ hur mycket pengar behöver man ?? är 500 can dollar dyrt för bonde per person ?? är det samma el uttag som i Usa ?? är det svårt att lifta till backen ?? är det krångligt att ta ut pengar från sitt svenska konto ?? Mycket frågor blir det hoppas någon kan svar på några !! Mvh Karl och Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie 1 dec till 3 april Frågor till tidigarebums
Tillbaka
Topp