Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klod" data-source="post: 847129" data-attributes="member: 104092"><p>Tjena alla glada Fernie-bor. Efter en helt galen dag är det dags för mig att börja tänka på refrängen, sticker tillbaka (tyvärr, *snyft*) till Sverige den 23 januari (söndag) och det här med transfer till Calgary verkar ju ha god potential att kuka ur helt rejält. Jag hade behövt ta shuttlen ("the shuttle") kl 06.00 söndagmorgonen för att vara på den säkra sidan men de kör enbart kl 11.00 den dagen. Det finns en greyhound men de verkar helt hopplöst opålitliga. Min fråga är således om någon känner någon som känner någon (eller nått i den stilen) som skall till Calgary eller som har något bra sätt att ta sig dit den 23 januari. Mitt flyg går 17:20 och hade velat vara där med några timmars marginal, ffa. då vägarna ju verkar ha en tendens att stänga...</p><p></p><p>Några tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klod, post: 847129, member: 104092"] Tjena alla glada Fernie-bor. Efter en helt galen dag är det dags för mig att börja tänka på refrängen, sticker tillbaka (tyvärr, *snyft*) till Sverige den 23 januari (söndag) och det här med transfer till Calgary verkar ju ha god potential att kuka ur helt rejält. Jag hade behövt ta shuttlen ("the shuttle") kl 06.00 söndagmorgonen för att vara på den säkra sidan men de kör enbart kl 11.00 den dagen. Det finns en greyhound men de verkar helt hopplöst opålitliga. Min fråga är således om någon känner någon som känner någon (eller nått i den stilen) som skall till Calgary eller som har något bra sätt att ta sig dit den 23 januari. Mitt flyg går 17:20 och hade velat vara där med några timmars marginal, ffa. då vägarna ju verkar ha en tendens att stänga... Några tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie 2010/2011
Tillbaka
Topp