Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie 2012-2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RikkeInBanff" data-source="post: 966277" data-attributes="member: 134937"><p>Hi Everyone, </p><p></p><p>Ville bare lige opdatere med, at jeg arbejder i Canada. Jeg arbejder for 3 foreskellige resorts i Banff området, og de mangler stadig meget arbejdskraft, og har spurgt om jeg kan skaffe flere til vinter sæsonen 12/13, hvis det skulle interessere nogen frem for at tage til Fernie.. Vores 3 resorts hedder, Sunshine Village, Lake Louise og Norquay.</p><p>Så skriv endeligt, hvis i kunne være interesseret i et mountain job i Canada.. </p><p></p><p>Det er muligt at ansøge om følgende stillinger: </p><p>• Billetsalg </p><p>• Bus guides </p><p>• Pedel og Parkerings hjælp </p><p>• Butiksassistent </p><p>• Restaurant: Kok, tjener, køkkenmedarbejder mm. </p><p>• Hotel </p><p>• Gondol- og Lift operatør </p><p>• Børnehave-, Ski- og snowboard instruktører </p><p>• Ski- og snowboard udlejningen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RikkeInBanff, post: 966277, member: 134937"] Hi Everyone, Ville bare lige opdatere med, at jeg arbejder i Canada. Jeg arbejder for 3 foreskellige resorts i Banff området, og de mangler stadig meget arbejdskraft, og har spurgt om jeg kan skaffe flere til vinter sæsonen 12/13, hvis det skulle interessere nogen frem for at tage til Fernie.. Vores 3 resorts hedder, Sunshine Village, Lake Louise og Norquay. Så skriv endeligt, hvis i kunne være interesseret i et mountain job i Canada.. Det er muligt at ansøge om følgende stillinger: • Billetsalg • Bus guides • Pedel og Parkerings hjælp • Butiksassistent • Restaurant: Kok, tjener, køkkenmedarbejder mm. • Hotel • Gondol- og Lift operatør • Børnehave-, Ski- og snowboard instruktører • Ski- og snowboard udlejningen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie 2012-2013
Tillbaka
Topp