Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Banff
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pelly" data-source="post: 183324" data-attributes="member: 55786"><p>Hej!</p><p></p><p>jag säger att du ska välja banff om du är i kvalet! det kan säkert vara kul att träffa andra svenskar när man åker till andra sidan atlanten , men jag tror det är roligare att umgås med såna som det inte finns 9 milj av på hemmaplan...</p><p>så, fernie är inte att rekomendera, den stan är inte mkt att hurra för heller. var där en weekend och det var dött om man jämför med banff, där är det drag men ändå inte jordens röj...</p><p></p><p>håller med JorgenD, det finns mkt som ligger nära banff, hade många kompisar som drog runt till olika berg när det blev lite lite snö i banff.</p><p></p><p>lake louise är helt underbart, speciellt med pow! sunshine är som nån nämt tidigare, lite platt, men det finns fina hiker som ger bättre orörda områden! på slutet av säsongen blir parken rätt sjysst! parken i louise ändras endel på säsongen, på slutet var det rätt saftiga hopp...</p><p></p><p>som occe skrev, canmore är bra, billigare på alla plan. lättare att hitta boende. fin liten stad, måste ha bil i så fall, men ligger bara 20 min från banff...</p><p></p><p></p><p>elin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pelly, post: 183324, member: 55786"] Hej! jag säger att du ska välja banff om du är i kvalet! det kan säkert vara kul att träffa andra svenskar när man åker till andra sidan atlanten , men jag tror det är roligare att umgås med såna som det inte finns 9 milj av på hemmaplan... så, fernie är inte att rekomendera, den stan är inte mkt att hurra för heller. var där en weekend och det var dött om man jämför med banff, där är det drag men ändå inte jordens röj... håller med JorgenD, det finns mkt som ligger nära banff, hade många kompisar som drog runt till olika berg när det blev lite lite snö i banff. lake louise är helt underbart, speciellt med pow! sunshine är som nån nämt tidigare, lite platt, men det finns fina hiker som ger bättre orörda områden! på slutet av säsongen blir parken rätt sjysst! parken i louise ändras endel på säsongen, på slutet var det rätt saftiga hopp... som occe skrev, canmore är bra, billigare på alla plan. lättare att hitta boende. fin liten stad, måste ha bil i så fall, men ligger bara 20 min från banff... elin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Banff
Tillbaka
Topp