Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Banff
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnydocker" data-source="post: 190632" data-attributes="member: 51972"><p>hmmm... ska du köpa RCR superpass så får du vara beredd på att spendera många timmar bakom ratten... det är en bra bit mellan de olika systemen. tror det är runt 40 mil till lake louise från fernie. jag var i fernie förra säsongen och sket i att köpa RCR passet, men klarade mig bra i fernie. sjuk backcountry och grym park. visst, utelivet suger. men vafan. tips om du ska dit: köp en risig bil att ta dig till och från backen med. det är många som går med på att köpa tillbaka åbäket för typ halva priset efter säsongen. uträknat på hela säsongen blir det billigare och smidigare än att ta bussen, och skönare än att lifta varje dag. </p><p>pang!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnydocker, post: 190632, member: 51972"] hmmm... ska du köpa RCR superpass så får du vara beredd på att spendera många timmar bakom ratten... det är en bra bit mellan de olika systemen. tror det är runt 40 mil till lake louise från fernie. jag var i fernie förra säsongen och sket i att köpa RCR passet, men klarade mig bra i fernie. sjuk backcountry och grym park. visst, utelivet suger. men vafan. tips om du ska dit: köp en risig bil att ta dig till och från backen med. det är många som går med på att köpa tillbaka åbäket för typ halva priset efter säsongen. uträknat på hela säsongen blir det billigare och smidigare än att ta bussen, och skönare än att lifta varje dag. pang! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Banff
Tillbaka
Topp