Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie eller Engelberg????
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensaK" data-source="post: 52316" data-attributes="member: 33445"><p>Fernie är schysst, kommer oftast mycket snö, men åken blir lite kortare än i alperna, å andra sidan finns det mycket puderåkning inom räckhåll från liftarna så man klarar sig ganska långt utan att hika alltför mycket. Om du har arbetstillstånd kan du höra av dig till Grand Central Hotel(fernie), vilket är ägt av Langley Travel, förra säsongen hade de en som jobbade som nattvakt(ett inte alltför betungande jobb) och jag tror att de gärna har nån från skandinavien eftersom större delen av gästerna är svenskar, danskar eller norrmän. Adress kan du nog hitta på Langley Travels hemsida, annars kan du höra av dig...</p><p> Engelberg kan jag itne uttala mig om men jag tvivlar på att det har lika myckat snö...</p><p> God tur!</p><p>Jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensaK, post: 52316, member: 33445"] Fernie är schysst, kommer oftast mycket snö, men åken blir lite kortare än i alperna, å andra sidan finns det mycket puderåkning inom räckhåll från liftarna så man klarar sig ganska långt utan att hika alltför mycket. Om du har arbetstillstånd kan du höra av dig till Grand Central Hotel(fernie), vilket är ägt av Langley Travel, förra säsongen hade de en som jobbade som nattvakt(ett inte alltför betungande jobb) och jag tror att de gärna har nån från skandinavien eftersom större delen av gästerna är svenskar, danskar eller norrmän. Adress kan du nog hitta på Langley Travels hemsida, annars kan du höra av dig... Engelberg kan jag itne uttala mig om men jag tvivlar på att det har lika myckat snö... God tur! Jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie eller Engelberg????
Tillbaka
Topp