Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marika" data-source="post: 10185" data-attributes="member: 14069"><p>Skidåkningen i Fernie är oslagbar. Snön är torrare och det är mindre folk. Byn eller hålan är dock dödstrist. Det beror helt och hållet på vad du är ute efter</p><p></p><p>Själv älskar jag Whistler både för att skidåkningen är bra och det finns möjligheter för andra aktiviteter. Man skall dock ha pengar. Jag har familj och det passar utmärkt i Whistler som har en jättebra skidskola ,bra restauranger och högklassigt boende. Men som sagt, det kostar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marika, post: 10185, member: 14069"] Skidåkningen i Fernie är oslagbar. Snön är torrare och det är mindre folk. Byn eller hålan är dock dödstrist. Det beror helt och hållet på vad du är ute efter Själv älskar jag Whistler både för att skidåkningen är bra och det finns möjligheter för andra aktiviteter. Man skall dock ha pengar. Jag har familj och det passar utmärkt i Whistler som har en jättebra skidskola ,bra restauranger och högklassigt boende. Men som sagt, det kostar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie eller Whistler?
Tillbaka
Topp