Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie - när åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 229820" data-attributes="member: 64110"><p>its all about the freezing level...fernie ligger i södra BC så det är större risk att det regnar än att d e minus 35. men januari är nog rätt tid att åka. åker du dit i mars kan du ha otur och få regn och varmt.... fernie är bra när det har snöat men kasst i övrigt eftersom det ligger så lågt och om det blir regn så regnar det även på toppen av berget. och sen finns det inte heller några vidare områden att gå på tur i. dessutom måste du trängas i liften med massa svenskar och hur kul är det när du rest över halva jorden...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 229820, member: 64110"] its all about the freezing level...fernie ligger i södra BC så det är större risk att det regnar än att d e minus 35. men januari är nog rätt tid att åka. åker du dit i mars kan du ha otur och få regn och varmt.... fernie är bra när det har snöat men kasst i övrigt eftersom det ligger så lågt och om det blir regn så regnar det även på toppen av berget. och sen finns det inte heller några vidare områden att gå på tur i. dessutom måste du trängas i liften med massa svenskar och hur kul är det när du rest över halva jorden... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie - när åka?
Tillbaka
Topp