Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie = PUDER I MASSOR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 16527" data-attributes="member: 12536"><p>Usch usch usch... Efter att ha läst mejlet jag fick av bror min, stationerad i Fernie, var mitt stackars psyke på väg att raseras... Smärta skar som en Mach 3-hyvel rätt igenom mitt igensnöade hjärta...</p><p></p><p>84 CM PUDER I FERNIE. </p><p></p><p>Jag tar det en gång till: 84 cm PUDER i Fernie.</p><p>AAARRGGGHHHH!!!! Och här sitter jag och runkar tangentbord... Buhu... Jag vill också vara där, fan! Nej, Fernie blir allt mer attraktivt som säsongsort. Bara x år kvar, bara x år kvar, bara matte E och Fysik B kvar, bara något/några års jobb kvar. Sen jävlar.</p><p></p><p></p><p>Dr. Snö; behöver tröst. Någon..? *snyft*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 16527, member: 12536"] Usch usch usch... Efter att ha läst mejlet jag fick av bror min, stationerad i Fernie, var mitt stackars psyke på väg att raseras... Smärta skar som en Mach 3-hyvel rätt igenom mitt igensnöade hjärta... 84 CM PUDER I FERNIE. Jag tar det en gång till: 84 cm PUDER i Fernie. AAARRGGGHHHH!!!! Och här sitter jag och runkar tangentbord... Buhu... Jag vill också vara där, fan! Nej, Fernie blir allt mer attraktivt som säsongsort. Bara x år kvar, bara x år kvar, bara matte E och Fysik B kvar, bara något/några års jobb kvar. Sen jävlar. Dr. Snö; behöver tröst. Någon..? *snyft* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie = PUDER I MASSOR
Tillbaka
Topp