Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guy" data-source="post: 104006" data-attributes="member: 45049"><p>Jag befinner mig i BC. Det är illa i Fernie, jag var där i början av jan. men det var innan det började regna. </p><p>Det ser onekligen inte bra ut. Tröst kan väl vara att när det väl snöar här så kan det komma väldigt mycket </p><p>på kort tid. någon frågade om hur det är i Whistler. jag var där i lördags och det var en riktig katastrof. Det </p><p>har regnat i över en vecka och det ska fortsätta hela denna veckan också. Whistler är nästan alltid den som </p><p>INTE klarar sig. Regn hör tyvärr inte till ovanligheterna även om det är extremt just nu. Lake L ser ok ut, i </p><p>Vancouvers närområde verkar Big White ha klarat sig bäst. har fortfarande ca 180 cm snö och jag drar dit på </p><p>torsdag. De väntar snö på tors och fredag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guy, post: 104006, member: 45049"] Jag befinner mig i BC. Det är illa i Fernie, jag var där i början av jan. men det var innan det började regna. Det ser onekligen inte bra ut. Tröst kan väl vara att när det väl snöar här så kan det komma väldigt mycket på kort tid. någon frågade om hur det är i Whistler. jag var där i lördags och det var en riktig katastrof. Det har regnat i över en vecka och det ska fortsätta hela denna veckan också. Whistler är nästan alltid den som INTE klarar sig. Regn hör tyvärr inte till ovanligheterna även om det är extremt just nu. Lake L ser ok ut, i Vancouvers närområde verkar Big White ha klarat sig bäst. har fortfarande ca 180 cm snö och jag drar dit på torsdag. De väntar snö på tors och fredag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Tillbaka
Topp